bättre humör.

nu när jag äntligen börjar tänka positvt
att jag är nog stark o klara det så vet ni vad
jag har ingen att vara glad med nu för alla sover.
imorse ville ingen vara glad med mig när det snöat
och nu vill ingen vara glad med mig alls.
Jag har sår i armvecket för dom tog 3 fetaprovrör
på mig så jag höll på o mista allt blod i hela mig.
sen har jag ont i magen och i huvudet och är
svartsjuk på min syster som pratar om sina sovmornar
hela dagarna och jag vill också sova ut..
gud vad jag längtar tills det kommer ett lov.
funderar på att köpa ett av dom som säljer där i
tuijas klass rum , nån som vill dela ? ;)

Kommentarer
Postat av: Alexo

jag kan joina att köpa lov direkt

2009-01-23 @ 12:24:29
Postat av: Lina

nnicee :)

2009-01-23 @ 12:43:46
URL: http://liinukka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0