brist på fantasi

nu sitter jag här igen , i sängen o ska försöka somna snart .
ingen film ikväll heller , blev så lång dusch . tog säkert en halv timme.
men finns de nå skönare änn att stå där under kokhett vatten eller?

nej ska ta och smörja in mig med min nivea ta o käka mina vindruvor
sen blir det natti natti för min del , och förden här torsdagen !
men ska väll berätta om min dag innan det så.
mötte sara o fredde bakom station satt där sen åkte jag med dom till
aspen och innalas mamma , hon färgade mitt hår och sånt.
sen gick vi till station sen har vi suttit hos ida o flammsat oss hela kvällen.

men nu ska jag dra mig , hade jävla nice nu ;)
försöker komma hem o skriva imon men annars kommer lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0