då var det helg !

hejhej. just hemkomen från skolan sitter jag här.
latar mig och försöker fixa sjuts till köpcentret.
vill ha nya kläder , sitter o tjaffsar med hanna om
att ljudet på tv ska va på , vad är det annars för
mening att kolla på tv. just nu är det rahcel ray.
det på minner när jag och jenni praoade på granis.
o varie lunch for vi hem till mig och kollade på
det och typ åt massa jävla skräpoch haha vilka tider.
skolan idag var väll helt okej , började med idrott
volleyboll , och jag kan erkänna att det är en sport
som absout inte är min grej , den är fan omöjlig !
sen hade vi engelska och nationella tester.
slutade en halv timme tidigare änn vi skulle . sen
hade vi lunchen då och så kom folk o sa att vi
skulle börja tidigare för att sluta tidiagre.
vi läste igenom flera sidor svraade på frågor .
så fick vi sluta mkt tidigare därifrån också . 1 h.

men vad mer då.  idag ska jag va med innala jenni o ida.
sara ska lämna mig och åka till stugan . men hon kmr ju
tillbaka på söndag . så jag klarar mig, har ju dom andra brudsen.
men nu ska jag fan ta o hämta en kiwi sen ska jag lägga mig o
kolla tv och mumsa i mig den underbara frukten och vänta på
att jennis mamma ska ge med sig att köra oss till rajala :D

men vi hörs.
puss/l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0