det är kallt.

- 22 grader.
det är sjukt man kan typ inte gå ute och man fryser häcken
av sig om man enns går hemifrån mig och till station.

idag har jag iallafall varit på station. umgicks med smågeeks
nej skojja med massa olika folk och hade det trevligt.
men ville fara hem lite tidigare idag så jag kunde sova
lite längre änn dom tidigare nätterna.
måste va hemma och ta det lungt innan jag lägger mig.
är detinte så för er också .. ne jag vet inte,

innan jag kom hem så stod jag utanför med dm ett tag.
så började han förklara om nå jävla vatten i lungorna
och hej jag stod där som ett frågetecken och tillslut
sa jag att jag fattade kanske 7 gången han förklarade
för jag visste att jag ändå aldrig skulle fatta nått.

imon har jag väll inga speciella planer . men vi får väll
sen vad som händer. kanske station kanske inte.
en det berättar jag imon. men ha en bra kväll/natt

puss/ l


jag jenni och innala hänger utanför station.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0