godenkvällen

Hej sötbomber , fråga inte varför men jag tkr alla är söta som läser så.

iallafall vaknade vanlig tid . åkte till skolan och trodde det skulle vara
en uber lång dag idag ända till klockan tre men hade ingen hkk.
men idag fick jag veta att det blir att byta mattegrupp för min del.
från c till b. känns fan sorligt eftersom jag gått i c i 2 och ett halvt år.
men det blir säkert hem , gick hem med jenni & fille och satte mig
och åt knäckebröd så nu är magen så full den kan bli.

senare blir det maybe sara om hon nt åker till hennes man.
men top modell börjar om 5 minuter så får avrunda och skriva mer ikväll.






ha en jävla bar kväll för det ska jag ha ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0