godmorgon tisdag !

hejhej , somnade nästan på direkten igår. skönt !
men nu är jag forfarande trött men jag klarar mig.

ja , idag ska jag väll till skolan som börjar med so.
jag har rätt mkt att skriva och det är sista dagen så
får fan ta och snabba på mig med en uppsats om
spanien och sånt där , skit jobbigt !
jag måste också lämna in mitt val men jag har inte
ännu fyllt i det ännu och jag vet inte vad jag ska ta.
men det lutar nog åt handels och sånt där för jag
orkar itne börja med sp för det blir så segt med fort-
sättning ¨på nian för jag är redan skoltrött !

men nu tänkte jag ta o stiga upp och börja fixa mig.
har inte så mkt tid kvar nu men ha en bra dag så hörs
vi säkert senare . puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0