godnatt.

nej jag orkade inte kolla film ska nog sova nu , ska vakna 9
så jag får väll kanske 9 timmars sömn gud vad skönt då !
ligger och är hungrig men orkar fortfarande inte stiga upp så
jag väntar nog till lunchen i skolan eller om jag hinner äta hemma.
läser sinkks blogg och sitter o nöter facebook och sånt onödigt.
skojja julle din blogg är inte onödig. men det är ju viktigare o sova.
det var nån som sa hur mkt av sitt liv man sover bort , men minns inte.
så om nån nu vet typ om olof råkar kika in , kan den väll berätta.

men ha de bäst och sov så gott så hörs vi i morgon.
love.


Kommentarer
Postat av: f

ungefär en tredje del.

2009-01-27 @ 20:24:11
URL: http://fannyjokiaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0