inte så tokig kväll ändå

hejsan.
sitter här med godis jag vet , jag vet men det är ju trots allt fredag.
kvällen blev inte så farlig iallafall , nej jag hade faktist kul.
mötte innala och jenni bakom station och gick in.
där träffade vi dm och matti(som av nån konstig anledning
inte kunde sluta picka mig i sidan så jag blev irriterad)
sen kom det massa folk och vi gick upp och lyssnade
lite på när dom spelade från roockkarusellen tror jag
det hette. ja dom var faktist hyfsade. spec "born to be sheep"
 efter station gick jag jenni och innala hem till ida där vid
elva tiden, och just före tolv for innala och så kom terese.
och jag har just kommit hem. och det blåser som tusen bananer.

imon , har jag ett svårt val att ta så snälla ni kan väll hjälpa.
åka till koiva och bara ta det lungt och vila upp mig
eller fara till ida och festa och inte vile upp mig.

båda är faktist bra saker. asså festa kanske inte.
men asså det är ju roligt att umgås med tjejorna.
+att det nog blir jävligt lungt för mig som vanligt :)

men ni får ha det bäst så ska jag knapra vidare på mina haribo.



Jag och världens bästa kusin. sexig pose för min del.

puss/l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0