måndag

Hejhej sitter hemma nu efter vart med sara o fredde
hemma hos dennis och kollat på barnghemmet.
kan inte påstå att det var den bästa film jag nånsin sett
men den gick att se och var lite läskig emellan åt.
men innan det fick vi ju fara till jourlivs o köpa
lite snacks till filmen och sånt där. sitter i soffan
under täcket och myser , jag och mamma kollar
csi och jag har faktist sovmorgon i morgon till tio i tio.
finns det nått underbarare änn sovmorgonar.
man kan sova ut lite och ta det lite lungt på morgonen.

men nu ska jag forsätta kolla på tv men kommer
ett vi som lever på bidrag inlägg från halens på ett
tag och i morgon ska jag till köpcentret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0