my luleday

tjena.
har inte skrivit nått idag . iknow
varit i luleå hela dan idag med innala aka råttan.
ni kanske undrar varför råttan men det är tack vare hennes hund.
jag är en kossa eftersom jag har koögon&läppar och jenni&fillekom inte på
nått bättre att kalla mig nog för det skulle låta nice med cooling.

iallafall tröttsamt att vakna klockan 6 efter kanske 6 timmars sömn
men jag sov på bussen och sen undertiden innala var hos tandläkarn.
somnade där så drömde jag att den där tandäkaren väckte mig så blev
jag rädd i sömnen och så hoppade jag till i verkligeheten för jag trodde
verkligenhetn var en dröm , jag hatar drömmar  det vet innala iallafall.

efter luleå hämtade mamma oss och vi for till station och satt där .
och terran flummade som vanligt med nått jävla hitta nemo .
ojoj det kallar jag dålig humor . nej skojja :)

ätit nötter som fan idag mina läppar är feta . mihi imon är det gym forshore .
måste ringa jenni o innala . elr fan jenni sover hos fille .
voi hellekatti. men det löser jag , men jag tänkte bjuda på en låt.
eftersom när jag och innala var på värsta bra humör på vägen hem så
är jag det ännu så därför bjuder jag på en "let´s party" låt.
just for you .

långt inlägg  . kanske kommer mera inom nån minut  {har jag börjat med nått
är det svårt att få mig slut . ni som känner mig ni vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0