sry.

förlåt för dålig uppdatering , men har spenderat kvällen hos ida
och hjälpt henne med hennes lägenhet som mublera om och sånt.
vi fick in en 3 sitts soffa så det är faktist jävligt bra gjort !
nu sitter jag hemma , eller halv ligget rättare sagt och ska väll snart ,
ta och lägga mig ner helt och slå på nån bra film och små sova till den.
blev sent igår eftersom jag inte heller kunde sova då
så ska försöka somna lite tidigare idag. imon skolan hela dan,
sen ska jag nog hem för min kära mor och far gnäller att jag aldrig
är hemma vilke stämmer , har inte vart hemma sen i morse ,
det känns jävligt konstigt men det ordnar sig. men ni får ha det
jätte nice så skriver jag kanske senare annars skriver jag mer imon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0