tanterna går på bal -nejtack !

jag är fortfarande trött och skulle behöva ta o klä på mig.
har fixat mammas hår eftersom hon ska på gala på aspen
nån gubbe fyller 70 år och ska ta 1000 kr betlat per person.
och såklart måste mamma gå dit med nån jävla snyggkläning
och sen kommer det gammla tanter med balkläningar.
nej om jag skulle fa på nått sånt skulle jag gått i mjukisbyxor !
och det säger pappa också eller han kör national dräckten.
långkalsongar , tommy hilfinger tröja (limegrön) och foppa tofflor.
mamma var iallafall jätte snäll hon köpte en fundation till mig.
och sen en mjölk choklad för jag mår ju som sagt lite risigt och
hon vet om nån att om jag mår risigt kan jag bli på dåligt humör.
men chokladen den dämpar faktist min ilska lite grann.

idag blire favorit i repris från igår. jag kommer bvara helt slut . men
jag ska fan kämpa vidare :)

nu ska jag packa mer saker hem till ida och börja kläpå mig .
men ni får ha de jätte bra så kanske vi hörs ikväll :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0