nattinatti

hejdär kom ta min hand gå med varann.
nej skojja bara men va ska jag skriva hm.
typ lodis jag känner mig ligger i sängen och
skriver om nått jag inte enns vet vad jag ska
skriva om men jag ska tänka ut nånting .

så efter 5 mins tänkade kom jag på nått att skiva
jag o satu kom in på ett ämne här eller jag kom in.
asså köpcentret: "på gränsen" rajalla" alla dessa ord.
kunde inte bara finnarna och svenskarna sätta sig ner
och komma på nånting med ; gräjalla. eller nått .

nå ja vad ska jag mer säga , dm ska uppdatera blogg.
blir intressant så ska väll iallafall va uppe o kolla den.
sen vet jag inte kanske typ hoh , låter jobbigt men hämta
vatten från köket och lägga mig o sova.

nja får ta o ladda upp för det. men det här blev tråkigt
men vem vet , om 50 år kanske jag kollar tillbaka o tkr
det är jätte intressant i visar mina barnbarn o hela bunten
eller kommer jag ha barnbarn o 50 år.  jo det tror jag väll
för då är jag 65 och min mommo fyllde 70 o om hon inte
skulle vart mommo när hon var 65 så skulle jag va snart 5.
nej nu pratar jag för mkt , skriver om jag kommer på nått.


min söta kusin på julafton hos mommo,
i bakrunden ser vi axel och julklappar. :)



jag tror fan det här är min bästa julklapp jag fick i år.
min moster är underbar .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0