back in town.

jag sover inte ännu, bad gjort utav mig. men ska snart.
ligger nu hemma i stan i min egna säng som jag hatar.
ja, har min gammla säng i stugan. kärlek till den.
men idag har vi varit på klubbarna och i seskis.
firat innala och massa saker. sen körde vi till stan
och kom väll hem vid 2. nöjd över mig själv också.
varit i stugan i exakt en vecka, duktigt eller vad?
nämnt att jag blivit aktiv nu med att jogga. men har
börjat få tillbaka lite kondition efter kanske 2 års latande.
så nu blir det andra bullar. riekola imån kanske, nån som är på?
nej usch har ont i huvudet efter dom låste in mig i bastun.
och sen anföll röken mig när vi grillade, så jag ska sova nu.
men ha det så bra så hörs vi sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0