dåligt med update.

jag har varit lite ofside men har levt i nuet fan.
inte planerat nått och saker har bara kommit
skönt faktist, igår när jag ätit ringde sara och
frågade om jag skulle hänga med till furön
efter hamnvakten. visst jag var på och packade
min väska och drog och mötte dom vid station.
vi for först till shell och sen till icaparken och
snurrade betz i gungan så hon släppte och
flög av. haha har inte garvat så mkt på länge!
sen for vi hem till sara och lämnade sollan&neos
och så kom markus och hämtade oss och i bilen
satt redan sandra och johan så for vi till salmis
så kom fredde och erik dit och så var vi där och
gick från pigga till trötta till över trötta. rätt kiva!
sen vid 4 tiden hoppade vi i båtarna och körde mot
furön, sen for vi och vitjade och dom slängde en
gädda på mig, och tröck laxar i mitt ansikte
(jag är rädd för fiskar) men haha nå var det trevligt.
blev skit trött höll på att somna i båten men klarade mig.
sen när vi kom till stugan gick vi och la oss, men då
var lina inte trött nå mer så jag snackade på som fan
till jag fick en tillsägelse utav sara och sandra så jag fick...
vara tyst (klockan var ju bara halv 8 på morgonen)
haha så sov vi till klockan två då morsan ringde mig, eller
till saras mobil för min är ju borta. det var som en bastu
i rummet så jag slängde upp fönstret sen käkade vi och
drog till hankko, träffade folk där, for till furön åkte till salmis
så kom morsan och hämtade oss därifrån sen for jag hem duschade
efter gårdagens fiskepussar osv.. + smutsigt hår annars också
om ni vill antekna, sen ringde sara och jag mötte henne betz fredde och anton
vid station vi for till frasses dom käkade och sen shell hyrde filmen
fingerprints, den var fan bra men inte så läskig som vi trodde.
och nu har dom andra stukit hem för inte så länge sen. varit jätte trevligt.

försöker få tag på innala nu för jag skulle ringa henne idag, har tio minuter
på mig innan det blir i mon så nu måste jag sluta.
haha jag flamsar lite nu va, är kanske smått trött eller nått. men ha de så bra!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0