fram och tillbaka,

ja det hela lulekalaset planerandet har tagit kål på mig.
först planerade vi alla att fara imån, men bussen gick så
tidigt så ingen orkade, så kom vi på att vi åker bara på lördag.
men carro och jag ville fredag och lördag. och åka hem på lördag
natt, for hem och kollade bussbiljetterna med nattbussen.
och dom kostade 250 kr. vilket förklarar det förra inlägget.
så jag tvekade men försökte muta pengar av min mamma men det
gick inte för hon körde med; har betalt din utomlandsresa idag+
att du fått 500 kr så nej. blev irriterad for ut och så kom vi på.  äh
vi åker imån iallafall. så allt tjorv i onödan, men ja det var väll det.
nu sitter jag och kollar tv, käkar popcorn! :) och dricker juice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0