godmorgon.

hej vaknade klockan halv 12 och strax efter det kom mamma&pappa
hem och dom skulle betala min resa. jag får inte säga nått till en pers
så jag håller tummarna att han inte är inne här och läser för då är jag död.
men säger inget datum eller vart vi ska så är det lungt. men resan blir av!
idag ska jag till tandläkaren med innala. den kvinnan är lite rädd för sånt.
sen ska vi ut eller nått. och vid 6 slutar jyri så måste jag köra han till affären
vid halv 7. sen ska vi väll ut eller nått. imån åker vi till luleå. ni vet det är gratis
så vi som inte har så mkt pengar sticker dit den dagen. men suck på att
det inte finns nå natt bussar. ja på nått sätt får vi lösa det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0