jag saknar.

kameran är på lagning så kan inte bjuda på några bilder
från idag. jag vet har haft den i 2 veckor men det var inte
jag som tog sönder den , det blev nå bugg system error.
nå sitter här med en burk cola och pringles.
funderar på att sova snart,

iallafall så först kom folket hit sen for vi till stranden och
spelade volleyboll. det var svinkallt så jag olof moa och peder
stack hem till kenny där antti redan var, satt där började kolla
film men jag fick ont i arslet för jag vet inte. + att filmen sög
så jag fick med mig som andra ut sen vipps så var vi på shell.
och nu har jag kommit hem för en stund sen.

jag saknar jag saknar jag saknar mina stugvänner.
sara och frinky kommer glidande med okelbon från furön
sandra och joppi med uttern från hankko
betty och anton kommer med båten(va den nu hette) från härkä.
så är det samling på furö beatchen och alla spelar volleyboll.
plus dom andra roliga människorna också som kommer.
vilken feeling. har snart inte träffat dom på en vecka. ajaj.
life is hard isn´t it true ?



kamera på lagning , vi får köra på mina webbcam bilder.
but i love pringles. finns de seriöst nå bättre chips änn dom ?
jo sóurcrema franska örter. mummsssssssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0