måndag.

ja, vad har hänt då ?
jo igår så kom sara fredde och mackan och hämtade mig
så for vi till kalles och dom käkade pizza. sen ner till stranden
förbi juorlivs och hyra film sen till salmis hälsa på några.
sen for vi till harioja och kollade film. den var väll helt ok men
kommer inte ihåg vad den hette, eller den var typ konstig.
sen kollade vi nån annan sjukfilm så sen när vi skulle sova
låg sara och fredde och sov men jag kunde inte somna
jag typ försökte hitta på nått att drömma om så efter 1 timma
somnade jag äntligen haha , märkte ni att det blev 3 så på rad.
iallafall så imorse när jag vaknade så låg sara och kollade på
benjmin buttom, (stavning ? ) så jag började också kolla sen for
vi till stan och nu sitter ja här och väntar på att sara ska ringa men
ska först försöka hinna in i duschen en snabb sväg.
iallafall så åker jag ut idag , imon åker vi till sandskär och stannar där
till på torsdag. så jag vet inte alls när jag är i stan men ska skriva
ett inlägg till om jag hinner. men annars ha det så bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0