var har jag hållit hus ?

sitter hemma nu och tar det lungt efter spenderat
först en natt på furön och sen två nätter på sandskär.
det har varit jätte trevligt. på måndag åkte vi ut och
for och spelade volleyboll på furöbeatchen.
sen for furön och försöka sova för på tisdag skulle vi
ut och vitja. och jag är liv rädd för fiskar men dom
"tvingade" eller ´"peppade" mig att lyfta i en lax.
sen gick det bra med dom små efter det men ja.
måste ändå nämna att jag vaknade kvar i 7 den morgonen
och jag kände mig som en zombie eller nått. men det gick!
iallafall sen for vi till furön och jag och sara började riva golv
i freddes stuga sen högg sara och jag skärde mattorna.
och mina fingrar, haha. sara gjorde det jobbigaste men jag
hade händerna fulla av sår, och var helt slut. hur lykas jag?
iallafall sen kom dom andra och vi for till sandskär där det
blev bastu och grillning på kvällen. sen gick vi och la oss i tälten.
vaknade på morgonen vid 11 så gjorde vi inte så mkt. bastade
och hade det rikgtigt trevligt. sen gick vi och la oss igen.
sov skit den här natten, nackspärr och törstig och hoho.
ialalfal sen vaknade vi vid halv 10 och tvingade upp oss och
började packa allting. pojkarna for och hämtade nätet
så skulle vi börja med käket men det gick lite segt så
ja sen vid 12 började vi åka från sandskär och var väll hemma vid halv 4.
sen har jag varit på soumen tivoli idag och cruisat runt med hela gänget.
radiobilarna ägde ju. vi var där tills det stängde sen kom raggie och hämtade
så for jag förbi gräns sen hem och nu ahr jag suttit här och är trött som fan.
imorgon får vi se vad som händer men nått borde ju hända annars e
de ju bara en vanlig dag i stan. tråkigt. nej men ha de bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0