2/6.

hellu. kvällen var faktist trevlig fast de var station.
vi spelade med andra ord och vi pratade och sånt.
tog även en runda eller två på kryckor och det gick..
haha. men nu har jag varit och duschat och lagt i
hår inpackning som jag tjatat på mamma om i tusen
år så nu är mitt hår inte taggtråd nå mer. halleluja!
iallafall så på fredag ska jag och sara servera här.
alltså hemma. låter kanske fjolligt men det kommer väll
rätt många så mamma frågade om vi kunde så japp.
för hanna tar ju studenten på torsdag men det kommer
inte va nästan någon här då för alla jobbar ju då så vi
ska ta det på fredag kväll istället. men blir nog att jag
och sarppan smiter senare för att vara ute lite också.
men nu ska jag kolla klart på christine och sen sova.

här kommer en bild på mig och saramasara som visar att
jag faktist är så sliten och trött som jag säger att jag är.


gulligtgulligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0