5 dagar kvar

kvällen då.
jo bio, en natt på musset två. helt okej film men 1an var
bättre håller även med sara att slutet var bättre i 2an.
efter det så stack vi som var och kollade film till torget.
där vi träffade min älskade idol. jarmo som sa tjenare
till mig och sara. vi svarade med ett pipigt jävla hej.
lite mesigt. haha men vi stog där till det var slut och sen
gick vi mot språk satt där och pratade sen åkte vi hem.

glömde även nämna att jag och sara tog vårat första dopp
igår. fan det var kallt som fna och jag doppade inte huvudet.
men sara var i med huvudet inte 1 gång utan 2 gånger !
nå nu är det iallafall 5 dagar kvar. dom andra har sovmorgon
imon men inte jag för jag får i cp klassen B. men en cp lärare.
nej usch inte tänka tråkiga saker nu.
ska väll käka upp min masarin , borsta tänder sen sova.

tro mig. jag är trött.
just ja. måste tack sussi för du ställde upp på fredag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0