godnatt tisdag.

hellu. kvällen har varit trevlig. har för en gång
skull kollat fotboll och inte spelat.
vet ni vad som hände ?
jo först satt jag på gräset och så sköt betty
en boll i ryggen på mig. sen satt jag på en bänk
bakom målet och pank så fick jag en boll
i huvudet utav joppi. har jag otur eller vad ?
sista gången jag kollar fotboll. ska jag vara nära
en boll så ska jag spela för då skadar jag mig inte.

efter det så for vi till station och chillade och sånt.
sen traskade jag och sara hemåt och nu har jag
försökt lära mamma hur facebook fungerar men
hon gav upp när jag började förklara med att man
kan " tagga bilder" så nu sitter jag här i min ensamhet.
ska nog snart gå och sova, imorgon blir det städa skåpen
och klockan 10 har jag tid hos platina så det blir ljusarehår.
sen ska jag senare med sara till köpcentret och kolla lite
vad hon ska ha på skolavslutningen. för det är noga !

men nu ska jag pysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0