trött. måste plugga. jag tror jag dör!

jag vet en som behöver sova, en som behöver sömn.
hon heter Lina ingrig maria brännström!
ligger här i min säng med påsar under ögonen fattar
inte vad det är med mig, men har så jävla mycket i hjärnan
just nu så jag inte somnar, till och med min mattelärare sa
att jag ser trött ut och stressad. förstår inte vad jag stressar
till förutom matten, känner mig helt åt helvette just nu.
iallafall så var kvällen helt okej. mötte först sara i tunlarna
for till rödakorset tänkte kolla en väska. men det var stängt.
for hem till henne och dit kom fredde sen dennis och vi for
till ica sen jourlivs. efter det for vi runt lite. kollade om linbanan
var kvar i närsta men icke sa nicke. sen for vi till station så
kom sandra och joppi dit, sen till mackans verkstad där sara
jag och sandra tillverkade maskar och slipsar av papper.
sen for vi till busskuren jag vinkade adjö åt sara och visade
långfingret åt freiny och gick mot sara för att hämta moppen.
raggade upp folk att spela fotboll, och vips så var vi i lekparken
och spelade. nu ska jag plugga. får se när jag somnar.
hoppas inte för sent, jag orkar inte med det.

jag vet en som behöver sommar lov.
hon heter Lina ingrid maria brännström!

föresten, satt och läste igenom saras blogg. gammla inlägg

och seriöst under snart ett år är det inte många dagar vi inte

träffat varandra på. och en sak, jag är inte less på henne.

me and sara against the world. ffs,

bettson du är ett fett plus i kanten i mitt liv du med stumpan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0