det har hänt..

börjar berätta nu om vad som hänt här under sommarlovet hittils.

den 13 på morgonen åkte jag ut till härkä där jag betty & anton skulle
sova. vi fiskade på dagen och hade trevligt sen kom sara & fredde dit
och sov det blev även några tuneringar i hockeyspel.
den 14 gjorde vi inte heller så mkt vi var på härkä och sånt
men den 15 så grillade vi i båtklubbstugan och jag sov på turön med
sara & fredde e trålarn (hur det nu stavas) och den 16 åkte vi till stan
vi var lite vart som helst alltså jag sara fredde och mackan.
och vi var i torneå och lekte i lekparken till sent med mackan och
vi och hälsade på olli och spelade volleyboll på stranden.

den 17 åkte vi till seskarö och där firade vi mig med grill och festi.
jätte trevligt vi tältade där till den 18 och den 18 åkte vi ut igen.
så har jag befunnit mig på furön, volleyboll , ulla , sett min första
levande lax. solat ja gjort massa saker. här även varit på hanko.
den 21 kom jag hem och var ute med folk och sånt igår for jag till
seskis tungt ovärt eftersom jag inte mådde bra och mamma kom
och hämtade mig vid 8 på morgonen och jag for hem och sov till 3.
ja där var den dagen slut men vaknade och har varit hemma typ
hela dagen spelade fotboll på kvällen och sånt. inte så mkt mer.





slänger in lite bilder från skolavslutningen också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0