godnatt&kanske hejdå

okej resfebern har kommit nu.
ligger i mitt hus, det är fan helt tyst det enda
som hörs är fan klingklong från msn och där
där värme saken sen är det helt knäpptyst.
alla andra sover men vet ni vad. inte lina nej.
för hon kan inte, har besämt att jag ska vara
vaken så länge tills jag inte orkar så då somnar jag!

eftersom klockan är efter 12 så åker vi idag!
idag. kan inte fatta väntat på den här dagen jätte länge
så är det liksom idag. vet att ni fått höra mkt tjat omdet
men när jag kommer hem ska jag berätta om annat.
ipromes you.

ska skriva ett långt inlägg nu för det kanske är det sista
nu innan jag åker, så ni har nått att läsa och sånt.
jag är generös ibland. jag är inte egoist, eller nja.
hyper är jag också och hungrig och av nån konstig anledning
så tänker jag på gert (majsos daddy).
måste ba säga att lånade mp3 av majso och den gick inte igång.
så jag skrev till alla o frågade om nån hade en mp3 o låna mig.
råkade till och med väcka sara. förlåt stumpan. och sen så sa min
farbror att han hade en så jag tjatade till mig så jonkan körde mig!
sen flamsade han om att han vill till laspalmas och att jag ska ta flyg
från lasvegas till tornedalsskolans parkering och ta sönder alla bilar x)
kom hem snodde godis av pappa, slutade med att vi sprang runt och
jagade den som hade godispåsen och sen gick alla och la sig.

måste ännu noppa ögonbrynen och sånt där.
min mamma sa att om jag inte städar rummet innan 11 imon.
så får jag inte komma med, men sen ändrade hon sig och sa att
jag inte skulle få nå godis om jag inte gjorde det så måste väll städa.

allt är fan gjort. packat och klart , fan va tråkigt inte nå stress för mig imorgon.
ja förutom städa om jag inte börjar nu då så har jag redan gjort det.
men nu ska jag avrunda det här inlägget och traska mot köket och göra en
macka ( det enda som finns i köket för morsan säger att allt blir gammalt)
så ha det jävligt nice i sverige. skriver kanske imorgon men annars puss!
håll koll på bloggen kommer skriva när ni ska va inne på msn så pratar vi där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0