im lonley.

nu är jag ensam, det är tomt i mitt hus inte enns hunden är här!
+ att axel lämnat på cartoon network på högsta volym.

ska iallafall roa mig med att ta en bastu med hårinpackning sen
ett fotbad och sånt där lyx för jag känner mig jätte ofräsch och imon
hinner jag inte med sånt och på tisdag blir det en snabb dusch bara.
så det är att göra, sen ska jag och käka nånstans fick pengar av mam.
sen ska jag kanske träffa sara ett tag och umgås med henne.
föresten så har jag goda nyheter. men mamma sa igår att vi ska ta en
islandshäst på foder, okej hon sa de på fyllan men jag har vittnen att
hon lovade. herregud jag saknar faktist att rida. gjorde det i 9 år och
helt plötsligt slutade jag, men ja men får jag välja en häst elr skoter
så tar jag fan en skoter för jag orkar inte vänta längre på att få en !

men nu ska jag springa och sätta igång bastun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0