KARON

hejhej. sitter nu i karon pa ett internet cafe.
skriver med alla haparanda manniskor.
saknar er btw. skriver mest med frankki&olof.
maste sitta har minst 20 min, minimuntid sa
men haha det loser jag nog pa natt sett.
har just etit och sant dar. och idag har jag kopt
en bors, haha. ja ochvad mer , solat och badat
igar var de jette fint vi sleppte upp en san dar sak
i himmlen och alla skrev natt till den dom mist och
sa skrev jag da: ha de bra moffa&faffa, saknar er/ lina piga.
sa akte den bupp och jag sa klart , borjade fella nan tar.

na ja. innala har daligt i magen och jag har ont i vaden.
rimmar och sant. o i natt sa var de kallt som fan pa rummet
for bade jag o innala dackade med airkondition pa 10 grader
och full sprut och jag vaknade av att vi brakade om tacket.
JA DET FINNS BARA ETT ! OVERALLT;p

MEN HA DE SA JEVLA BRA OCH SAKNA INTE MIG FOR NI VET ENDA
ATT NER JAG KOMMER HEM KOMMER NI ENDA BLI LESS TILL SLUT.
SA SOM NI NU SA ATT NI SKULLE GORA. NJUT MINA VENNER NJUT.
MEDANS DE E LUNGT I HAPPIS. FOR SNART E JAG&INNALA BACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0