måndag.

ny vecka, nya möjligheter som man brukar säga. men vart
finns möjligheterna, livet är precis som vanligt. trist

kom hem från thilda aldeles just, for dit direkt efter skolan
och käkade kakor med henne och sandra för ingen var hemma
och jag hade ingen nyckel, sen gick sandra till johan och emil
kom till thilda. sen gick jag hem och såklart så hade min syster
varit hemma ett bra jävla tag
-typiskt då..

iallafall så har skoldagen varit rätt chill, först hade jag matte som jag
tror inte alls gick bra. kan väll skylla på att det var första mattelektionen
sen jag kom hem och att jag glömt det mesta med procent räkning.
sen hade vi so och vi gick igenom massor med ekonomi saker.
fast jag och sara tillägnade en hel del tid på att rita tekningar i varandras
ansikten och på armarna. jag borde bli konstnär om man säger så !

efter lunchen skulle vi iväg med idotten till riekola där vi roade oss med
en pulka. kan ju säga att jag, thilda och sandra höll på att dö ett x antal ggr.

kvällens planer blir att umgås med sara och gänget. som jag oftast säger
för jag vet aldrig vilka det blir. fast sara är i skolan nu och sen ska hon äta
och kolla tv som vanligt så kommer nog ut vid 6-7 tiden nångång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0