min helg!

tja inte haft tillgång till data så nu drar jag igenom helgen snabbt och smidigt

iallafall när sara varit här hämtat sakerna så kom olof hit
vi gick hem till frankki snodde en bulle av henne och gick
sen vidare mot station och dit om sara och co.
satt där och pratade och sen fick nån en galant ide att fa
och åka i strand backen. så först for vi hem till mig och
hämtade min pappas pjäxor och sen hem till sara och
hämtade en pulka och ett tefat och sen tillsist strandbacken.
efter alla pulkrace och snygga vurpor så skulle vi åka hem.
och det gick ju inte så bra, men sen gick det och jag åkte till
station och sen gick jag hem till innala och bastade sen sov.
vaknade jävligt tidigt på lördag for och köpte nya skoterskor
en ny jacka och ett par vantar. sen for jag hem och sånt där
sen kom anna och hämtade oss , så åkte vi till stugan och
satt där sen blev det skoter, ååkte till sjorran först för ett skrmpa
träffade sanne och henne kaverit där och som satt och
rulla tummarna och gjorde absolut ingenting så jag tyckte jag
skulle liva upp stämningen och det var väll det som hände
sen till nikkala hamn, satt och väntade i ´45min sen kom
lulle och jesse åkande FÖRBI oss men sen hittade dom oss.
och efter 65 minuter så kom jyri och olle. vi körde till innalas stuga
satt där och lysnade på karoke och sen for jyri och olle jag och
innala låg och kollade på stjänor och sen gick vi upp på loftet
och somnade. måste ba medela att jag fått jävla konstiga samtal inatt.

dagens planer vet inte jag ännu men ska nog höra om sarpan ska med ut
måste ju höra om henne pullinki trip och såna där saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0