MIN HUND är hemma !

tjenare, hemma redan !
och jag har jätte tråkigt. nån som vill hitta på nått ?
iallafall igår vid 5-6 tiden så tog jag sandra & johan
på skidorna och åkte mot hankko. ja vi åkte skidor.
kom dit efter 2 och en halv timme och gjorde mat.
sen kom sara fredde och dennis dit, jag och sara
åkte till mackans stuga där majso joni dm och simppe
också var, satt där i nästan en timme sen for vi tillbaka
till dom andra i sandras stuga satt och pratade tills
dom for igen och jag slängde mig i sängen och sov.
vaknade tidigt men orkade inte stiga upp för de var bara
10 grader istugan så jag låg och väntade ett tag sen
gick jag ut, ringde sara samtidigt så kom dom igen dit.
sen vid tio över elva åkte vi med elanen till leppi och
så kom inge och hämtade oss och vi åkte hem till sandra.
sen kom mamma och hämtade mig och nu sitter jag här
och försöker komma ut igen, för sara tkr de skulle va bra,
och jag tkr de skulle vara extremt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0