MOBIL SÖKES!

HAR TAPPAT MIN MOBIL NÅNSTANS VET JAG INTE.
DET ÄR HELT GONE OCH DET ÄR EN GAMMAL NOKIA
SOM JUST NU SÄLJES PÅ ICA FÖR 299 KRONOR MEN
VAD DEN HETER VET JAG INTE MEN DEN ÄR FAN LADDAD
MEN ÖVER 300 KRONOR OCH JAG BEHÖVER DEN OCH JAG
LOVAR DEN SOM HITTAR DEN ÄR VÄRD 29487 KRONOR!
NÄR JAG BLIR MILJONÄR NÄR JAG BLIR STOR SKA DEN FÅ
298833 KRONOR AV MIG. SNÄLLA HELP MEEEEEEEE!



6 minter senare:
update, mobilen hittad i snödrivan utanför huset.
går att strata men en anning seg.
hittelönen ges därför till mig:D
HAHAH ursäkta, men det går inte att låta vuxen.
snobbatanten nu ska jag sova måste upp om 6 o en halv time.
nice. sängen är full med väskor och kläder. sover på soffan. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0