nån minut över

tjenare nu sitter jag i mitt rum imin soffa som blivit mitt nya
häng place här hemma. för det är inne i mitt rum men jag
ser tv och det är sånt där chill place. har iallafall först åkt med
pappa till bakomaten och hämtat ut pengar sen till momo
med en kedja så hon kunde hänga farfars vigselring runthalsen.
och jag fick faktist äran att sätta på det på henne.
sen mötte jag sara och betty bakom station sen kom fredde&anton
så skulle alla hem och jag fick ´fara hem och packa. sen ringde
jag min kära mommo och frågade om hon kunde köra oss till
backen tisdag morgon, så sa hon att vi inte fick gå därifrån
på måndag kväll heller så hon skulle hämta oss också.
packat min väskaoch ska snart ta snowboarden hem till
carro och sen föra den hem till sebbe och sen fara och handla.
sen vet jag inte mkt mer. blir väll kanske att hänga ute ett tag.
men måste tidigt upp imorgon ska innan 8 va hemma hos carro.

men nu ska jag ta och tagga ner lite med tv och sånt. känner
mig helt hyperaktiv, den här dagen har varit stressig fast det
varit söndag. typiskt mig att lova att göra mer saker änn jag
orkar, säger som carro, lovat alla att ta det lungt men ska göra
det om jag hinner i en minut eller två. haha stumpan och jag
ska gljda i backen med bräda. :)

ojoj nu ringde hon, måste dra.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0