pullinki resa.

tjenare, nu är jag hemma från min pullinki resa
bilder kommer sen när carro orkar logga in på msn.
iallafall så började det med att jag åkte till carro halv 8
vid 8tiden kom sebbe och dom och hämtade oss.
plockade upp jyri och ja, anton och nicke var redan i bilen.
sen åkte vi mot pullinki. träffade olof och fanny där och
ja, hej jag skulle åka snowboard men det slutade inte bra
så jag lånade sebbes snowblades som pjäxorna var typ
7 stolekar för stora, men fan då kändes det bättre och
jag brände på i bakarna med olof och dom. och sen när
vi skulle åka svarta så sa jag att om olof hänger med får
hon en länk i bloggen och så den kommer hon få i slutet.
gick till rummet och chillade med anton sebbe och nicke
klockan halv 4 sen vid 4 tiden kom carro och jyri också så
the boys stack och bastade och jag o carro låg och snacka skit.
sen kom dom tillbaka och då skulle jag o carro basta och så
joijnade sebbe och anton och så tog jyri och nicke våra kläder
carro & sebbe badade i snön och det var rent av kalabalik där.
tillbaka till stugan , masage och grejjer. sen däckade några här
och där och jag var över trött som fan så jag låg och lyste alla
med min ficklampa på mobilen så alla blev skit sura på mig och
sen när jag somnade så puttade jag ner carro från sängen hihi(A)
men fan hon låg på fel sida helt enklt. kan inte ligga nära en vägg!
iallafall vaknade några gågner under den natten och sånt där.
sen idag vaknade jag typ halv 9 och började snacka med alla som sov
så till slut så vaknade alla och boys for till backen och jag o carro städade.
sen for vi också dit, sen till rummet igen sen till backen och sen til rummet
sen åkte vi hem med jyris dad. och nu sitter jag här. snippsnapp slut. haista

www.fannyjokiaho.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anton

hah fan vad kul det var där=D

ps, du nämde inte att du faila i backen månmga ggr =F

2009-03-03 @ 20:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0