resfeber. nej inte här inte!

nå nu är jag hemma och mina fötter är is,
eftersom mina skor är sönder så det är typ
snö i hela skon och så blir man ju såklart kall.
men usch vad jag kommer sakna mina vänner.
har iallafall spederat kvällen med dom.
började med att jag mötte sara vid station så var
moa olof och dm där så sa hejdå till dom och
gick hem till sara och sen gick vi till banken med
hunden (eller som jag kallar den "renen").
sen gick vi hem till sara och mänkade oss med först
glass sen efter det ville vi ha nått mer gott så vi tog
tre mockarutor var (observera av 2 av dom var små)
sen for vi ut och mötte joni och majso vid station och
så kom frankki förbi där, kramade sönder henne så jag
tror hennes inälvor ligger kvar på stations parkeringen.
sen stack jag sara joni och majso till sebbe 
där carro och julle också var och dom kollade film. och sara
och jag var lite hyper så tror dom som kollade film blev less.
majso och joni drog och vi satt kvar med majsos mobil.
sen kom dom igen och vi for och åkte runt runt runt.
men innan det sa jag såklart hejdå till dom där andra också.
sen var vi lite överallt och sen körde vi hem i 5 km/h utan nån
som helst anledning men haha. nå var det trevligt ändå.

har faktist inge resfeber som alla frågar. men det kommer väll.
brukar ha jätte svårt att somna så får se hur det går i natt då.
men ni lovley vänner som vet vilka ni är. alla ni, jag kommer sakna er!
till och med julia sinkkonen! nej skojja stumpan du är självklar !


nu lämnar vi er här med all snö. och åker till värmen !
gammal bild från påsken 2008.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0