thailand, tisdag

hej !
klockan e 10 over 10 po morgonen och vi ha etit frukost just.
ska snart upp o byta om och smorja in mig sen blir det stranden.
kom hem rett sent igor for vi for po den dar beatch party och fanny
och jag liksom egde dans golvet och stod uppe po typ bord der vid
scenen och ja det var fan skit skoj. i morgon oker vi till karon och
do ska jag nog kolla efter pikku aija som julle gnellt om men nu
ska jag sluta vad so cool och sitta i en mat affer po internet och
ta och knalla till stranden for att gora lite vettigare saker :)


saknar er !


OJOJ GRATTTIS ANTON FORETSEN ! / mig o innala !

Kommentarer
Postat av: anton

Tackar:D:D

2009-03-17 @ 14:40:30
Postat av: c

hahah, låter bra!: )

2009-03-17 @ 15:36:22
URL: http://cccarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0