thailand!!

hej sitter nu i thai och jag e en krefta!
innala har mobbat mig, pappa har och mamma
jag e typ resans mobb offer men venta bara
snart blir roda fargen brun och do ska jag visa dom.
idag har vi varit po stranden och sont dar
sen duschade vi , innala och jag gick en jevla
long bit for att vaxla pengar och sen pantong och ot.
saknar er alla jette mkt, men den har datan har inte
msn som fungerar so jag ska fan in po internet cafe.
imon, so efter skolan i mon eller kanske vid samma tid.
vetinte. so kika om jag e inne !!

men nu ska jag lesa bloggar och se vad som hender dar
ps. jag saknar mina venner ja, men har e det fan herligt och hett

Kommentarer
Postat av: mikaela

Är ni på karon eller kata? HAR NI SETT MALI?! :D <3

2009-03-13 @ 18:07:14
URL: http://mmmikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0