tisdag !

nu var det tisdag och imorgon har halva veckan gått.
sen är det fredag och då börjar påsklovet. bara lite
tråkigt att jag inte kommit på vad jag ska göra ännu.
men nått kommer väll säkert upp som vanligt.

iallafall så vaknade jag typ kvart i 8 och har försökt
äta en macka men jag började må illa. och jag kan
ju lova att jag inte är den enda som mår illa när dom
äter på morgonen. eller hur ?
ska möta sara om en halv timme vid tunlarna. eller
-VI SKA VARA DÄR KLOCKAN KVART I ! som hon säger.

har hkk med kärringen så jag kan tänka mig att min skoldag
inte kommer bli så lyckad och att hon kommer förstöra min dag.
men de får vi se. nu ska jag leta ett par byxor sen fixa mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0