söndag is a boring day.

tjenispenis.
nu kmr jag säkert höra av sara; FAN VAD MÅNGA INLÄGG!
men så går det när man aldrig uppdaterar sin egen blogg.
då läser man inte andras o då hinner man inte med så det
jag försöker komma fram till stumpan är att:
börja fan uppdatera din blogg så man hänger med i ditt liv!

kom just in, mötte först innala&jyri vid station och sen gick vi
till ida och hämtade min väska som vart där i hundra år.
sen mötte vi carro majso och anton vid innalas mamma och
sen gick vi till frasses. käkade och sen kom joni och hämtade
majso så liftade jag med dom. men först coop köpte choklad
och sen bar det av hemåt. hann inte träffa sara idag för hon
har nu åkt till harrioja men imorgon ska jag umgås med henne.
men ikväll ska jag nog umgås med moa&olof sen hem rätt
tidigt och kolla alla andra avenyn avsnitt jag missat och sånt.


det här inlägget skule bli publicerat för 2 timmar sen men bloggen sucka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0