ajajaj

jag ger upp, vandrat runt i kväll med ett på höga skor.
men jag har kommit på att jag ska nog köra på foppa.
vem bryr sig om skorna nu, nej inte jag bara det är skönt.
tänkte ta och öva mig lite till skolavslutningen men nej.
ska mina fötter avlida då, så är det fan meningen.
iallafall så for vi runt på staden först (då i platta skor)
frasses, esprit, skopunkten, netto,sportsaken,ica och
där köpte vi hårfärg och färgade willes hår.
ja sen for jag hem käkade tillbaka till station och därifrån
gick vi mot hörnan och sen mot stranden, sen blev jag sjukt
less. ni vet den där hemska veckan is here soon.
så jag orkade inte gå. ringde runt hela min kontakt lista men
det slutade med att sara körde hem mig. tackartackar.
imorgon då. sovmorgon så blir väll att ligga vaken ett tag och
plugga, nej usch ska inte predika nått nu om hur jobbigt det är
för då blir det bara jobbigt. nej haha märks det hur jag är irri ?
brukar inte vara så här men efter sara och dom sprang runt på
a brunnar och lät mig inte slå dom 3 ggr på ryggen har jag bara
kokat mer och mer, liten sak eller hur ? men säger det igen.
en vacker dag kommer dom tacka mig för att jag gör så där.

nej nu ska jag plugga sig lite här och sen kollar gossip!
utvisa avundsjuka personer från jorden. punktpunktpunkt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0