det är ingen ide att springa, om du springer åt fel håll.

helt slut, finns det nått mer man kan förklara
om mig just nu, ska nog slå på ett gossipgirl
avsnitt och ligga i min säng och sova natten!
första gången jag somnar tidigt på ungefär 4 nätter
annars somnade man på morgonen men nu tillbaka
till verkligheten som kommer bestå av en del matte plugg.
ångrar en massa saker när det gäller skolan.
visste att min vise mor skulle ha rätt då hon sa nångång.
du kommer vakna upp och säga :"fan vad dum jag var"
men saker man gjort fel får man låta komma till sig så
småningom, ta tag i dom och göra det bästa av det.
det är ingen ide att springa om man springer åt fel håll.
om jag nu ska låta poetisk. alltså jag går runt fan minst
en gång om dan och funderar ska jag klara matten.
har inte haft nå problem med skolan i betygen har jag inte
haft ett enda ig. och nu har jag varning i ett av stjärnämnerna.
känns så jävla lyckat. men jag ska inte låta deprimerad nu.
för jag är lycklig (trots matten) för mina vänner gör allt värt.

på tal om vänner
imorgon ska jag väll upp i tid tror jag, inte vakna för sent.
hoppas på att sara ringer och väcker mig.
så ser du det här sara, ring och väck mig när ni åker för harrioja.

men nu väntar gossip. godnatt och sovgott så hörs vi imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0