fredag im loving it!

det blåser, ibland skiner solen och ibland inte.
men nu ska jag iallafall fara till fotbollsplan och
spela lite fotboll med ett gäng ubercoola människor.
skulle vart nått om bettson skulle vara med för hon
hahaha... ja ni förstår är lite sådär rolig på plan!

men hon kmr senare, vad ska jag skriva nu. för jag
orkar inte gå dit ännu för sarpan skulle ringa sen
när dom var där. lalala. ingen som kan hjälpa mig
med mitt hår ? nejnej.

btw så vill jag bara säga att det är skolavslutning om 2 veckor
och lina the cool fyller faktist år om 3 veckor. så ja kan ju skriva
mig en liten önskelist vad jag kommer på just nu.

-PENGAR
-en tv
-en digital kamera
-en fotboll (orkar inte leta reda på nån med en varie gång vi ska spela)
-massa godis.
-ännu mera pengar
-och såklart världens bästa fördelsedag! :)

det kommer säkert mer, allt kommer bara upp hela tiden vad man beöver
som nu kom jag på ; skor, väskor , smink. ja herregud det kommer meramera!
slut svamlat nu ska jag ta mig i kragen och byta om till lite bättre kläder.
för inte ska man väll spela fotboll i jeansleggins och ett linne. nejnej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0