godnatt.

lesslesslessless.
hata jukhus. jag vet en som ska
ringa till den där jävla läkaren och ge han
en rejäl utskällning för jag är less på att vänta!

iallafall så hämtade sara och dom upp mig och
vi for hem till sandra och käkade gott och sånt.
sen gick vi mot stan och kom till station där resten
av kvällen tillbringades och jag blev kvällens så
kallade mobboffer. hoppas det var första och sista
gången för hoh det är ansträngade att leka sur !!
men seriöst till er som vet vad jag snackar om så
säger jag bra ; när grisar kan flyga, in your dreams!

nu ska jag släcka , känner mig helt slut.
föresten, sa jag att jag hatar sjukhus.
ska fan, ååh . ursäkta dåligt humör nu.


(fyller ut med lite bilder så det inte ska bli lika tråkigt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0