häärligt!

igår. ajaj vad jag kände mig dålig efter ha vart så
länge utan mat så jag la mig i sängen och sov.
det värsta är att det var jätte svårt att somna och när
jag väl gjorde det så drömde jag bara om mat!

vaknade iallafall i tid idag. och stack till sara, hämtade
henne och sen for vi till skolan med min moppe som
gick helt skit ca 25. så vi puttrade dit och gick på son
men jag var typ klar med allting så satt mest och ritade
streckgubbar på tavlan. sen hade jag syslöjd där jag gjorde
snygga armband. efter skolan for jag till ikano huset och tog
ut pengar. förde hem jenni och for till sara, där fredde var
jätte snäll och fixade min moppe.(tacktack)
satt där tog en macka och pratade lite med sara.
både jag och sara är ensamma i helgen så det blir att hänga
hos både mig och henne. skönt, men iallafall nu är man ledig.
fina fisken. ikväll blir det att grilla, och när man är ensam hemma
hör ju en viss annan sak också till. men nu ska jag äta upp maten
vinka adjö till miin mamma och pappa sen till min syster.
(som jag faktist börjar komma bra överrens med).
sen ska jag väll leva livet lite här, sen dra mig utåt :)



mina snygga armband, and the sun is shining!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0