hål i öronen

ja. vet ni jag har precis tagit hål i öronen för sisådär
tionde gången i mitt liv. första gången var speciell.
jag mamma och hanna firade till och med med lei.
har iallafall varit bakom station och träffat sara fredde
och mackan en sväng. imorse regnade det men nu är
det skit härligt väder. nu har jag pengar på banken så.
iallafall så ska vi fira ante idag som blir 17 år.
ska basta och sånt. är lite förvirrad för om vi ska basta
kan man ju inte sminka sig. men endå så måste man
ju likna en människa. men äh who cares , inte jag nejnej.
nu babblar jag bara på. har extremt tråkigt så nu ska jag
ta fram min våffel tång och pilla med håret tills sara ringer.

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0