hemma redan, men skolan är inte slut..

lång skoldag. nej var på hkn i 20 minuter
sen fick vi dra för vi gjort allt. duktiga oss!
iallafall så ska jag till skolan igen klockan halv 2.
har matte, men äh det går säkert snabbt och plus
att sara och betty ska med mig till skolan. funderar
på att sticka till sara på ett litet tag för jag hörde en
fågel viska i mitt öra att dom skulle göra kladdis
(kladdkaka!!) men jag som börjat ett hyfsat nyttigt liv
käkar just nu lite paprika och det smakar smaskens.
finns de nått godare änn det ?
tkr dock synd om dom som ska vara med mig senare.
vissa förstår vad jag menar, andra inte :)

men nu ska jag nog fortsätta kolla runt på bloggar.

Kommentarer
Postat av: Louise

sv. haha frestande ;)

2009-05-19 @ 15:47:27
URL: http://lounilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0