hemma!

olof är hemma, och det är helt jävla bäst.
har saknat nån att ringa när man går hem,
hon svarar alltid och lyssnar alltid, så ska snart
gå ut så jag får en anledning att ringa henne och
berätta om allt som har hänt mig under en vecka.
iallafall så kom jag hem från statin och tänkte yes
annan mat än nudlar och billys, nejnej såklart så
orkade hanna inte göra nån annan mat änn varma
mackor och det kan jag inte äta med min hals så
grattis till lina som fick ta och koka sig lite nudlar här.
vad mer, sara är tokig hon skrev att hon kanske skulle
lana till imorgon också, nja vi får ju se hur hon kommer må
imorgon men det är ju saramasara i ett nötskal så..
pratat lite med jenni i telefon, frågat vad som händer ikväll.
men hon vet inte, så vi får ju se här lite. kanske chillar det är
ju trots allt söndag. kan erkänna att det är skönt med lång helg.
okej vem kan inte erkänna det.
nu har sara farit till harrioja och betty till seskarö.
pentti sitter och äter och alla andra är smått no lifer.
så får ju ta och se vad som händer här i haparanda.
ska nog slå på lite gossipgirl nu. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0