hihie. godnatt

balen var fin, min syster var fin ja alla var fina!
iallafall ska jag väll ta och berätta om min dag.
började med att jag mötte sara bakom station
så gick vi hem till henne och där var betty så vi
for till köpcentret och sara kollade lite saker och
betty köpte ett par skor. efter det åkte vi till torget
satt där i några hundra år sen kollade vi på balen
det blev bilder men hittade ingen kabel så letar imon.
och ni som har bilder skicka lite till mig eller nått!
efter det for jag och käkade på tasty med mamma
och pappa. och dom körde mig till station där sara
betty thilda emil och olle var så gick vi in och så spelade
vi lite basket. sen klockan 8 gick vi till sara och kollade
robinsson, jarmo kom bara tvåa. la mig på golvet och dog!
och sen gick vi till torget snackade med balpojkarna och sånt.
vissa mer dragna änn andra men ja, sen till station och spela.
efter det gick vi runt lite så hörde man fredde skrika där så vi
stannade och snackade med dom och sen blev klockan 1 2 och 
halv 3 då började vandringen hemåt. vill bara tillägga att 
jag tkte min syster var superfin och nu om idioten förstörde hennes
kväll så ja. hat åt han. tror han det hjälper nej. satansatan!

nej nu slut på dåliga miner här. ska ta och sova så jävla skönt nu 
för sara ringer mig imon och hon brukar vakna tidigt fast hon somnar
sent så jag hoppas till och med hon drar på en sovmorgon!
skola imon. men just nu vill jag bara få bort all skola, göra bort allt.
komma bort från allt som har med gränsskolan och göra!
där man inte måste gå på lektioner fast man gjort klart allt man ska.
där man inte får nån jävla återläsning om man är borta en kvart.
där man får ta lite mer ansvar och inte nån som gnäller på en hela tiden.
för jag lina brännström jag ska sköta skolan, jag ska fan bli nått!
och jag ska gå samhälls!
 godnatt.


btw; död åt dig idiot! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0