hjälp mig!

jag har väll haft dom flesta färgerna på håret.
förutom dom här har jag kört på röd, orange
rosa, ja hejsan alla färger som jag nu kmr på.
men nu skulle jag behöva lite hjälp.
tänk er min hårlängd nu kanske toppa nån cm.
vilken färg. snälla ber er på mina bara knän.
vet inte hur jag ska göra, alla säger olika här
hemma, så jag göra det ni tkr, alltså.

bild nr 1:svart hår. bild nr 2 mörkbrunt hår
bil nr 3 : blonthår bild nr 4 det jag har nu. blont över mörkt under.
och om ni kommer på nått eget hojta till mig snälla snälla snälla


Kommentarer
Postat av: sarppan

det som du har NU! :D eller så där blont så där som jag förklarat till dig, med skiftningar :D

2009-05-31 @ 19:17:28
URL: http://saravirtanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0