longtrip med cykel!

jag känner mig som blondinbella!

sitter nu hemma , for till sara vid 1 tiden så stack jag sara och mackan
och mötte frankki och emil som firar ett år tillsammans idag. grattis!!
markus försvann och vi andra cyklade mot rajala. det var stängt så vi for
till skopunkten och stadium och sen cw och hyrde en film.
sen tog vi bikarna och cyklade mot marielund hem till emil&sandra.
så där var sandra och johan sen kom mackan och paulina och vi andra då.
sen satt vi där och pratade om allt och inget. sen hoppade
jag sara fredde sandra och emil på cyklarna och trampade hemåt.
nu har jag tjänat pengar . sista gången jag slösar upp hela barnbidraget på endag.
STÄNG RAJALA JAG KOMMER GÅ I KONKURS!
damsög hela hus och sen skrubbade jag bastun och nu känner
jag mig helt slut. damtorkade även i toan och sånt där. dukitgt lina!
men nu ska jag vänta på att sara ringer sen är det movie time.

ha de bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0